Clienții știu mai bine decât tine (II)

Am momente în care mă întreb destul de serios dacă trăiesc în aceeași realitate cu unii dintre clienții mei. Deși probabil nu par, de felul meu sunt un om relativ sociabil și cu o rezistență destul de bună la stress, dar unii încearcă, și uneori reușesc, să mă ducă la punctul de fierbere, unde singura reacție ce-mi rămâne este un FUUUUUUUUUUCK!În urmă cu ceva mai multă vreme un domn a comandat un produs mai aparte ca specificații. Ca să nu vă plictisesc cu ce sunt și ce fac arcurile, să zicem că dacă ar fi o mașină, atunci ar fi o Dacie vopsită roz cu picățele, cu 3 roți, geamuri fumurii și volanul pe mijloc. Adică un produs care trebuie fabricat special pentru acel individ la fel de special.

Eh, să vezi distracție! Deși termenul de livrare este de 6-8 săptămâni și a fost comunicat și acceptat de către client, primesc la câteva zile un mail sau telefon cu veșnica întrebare „când primesc arcul?”. Astăzi, pentru un plus de stress, într-un interval de numai 5 minute mi-a trimis 2 SMS-uri pe mobil, un e-mail și a sunat pe telefonul fix cu aceeași nelămurire la care știe mult prea bine răspunsul. Pentru că clientul are întotdeauna dreptate și trebuie să te faci preș în fața acestuia, nu?