Wishing you a happy whatever doesn’t offend you

Lucrez pentru mai multe magazine online și, ca în fiecare an de ceva vreme, am trimis un newsletter tuturor clienților din baza noastră de date cu urări de Crăciun fericit și celelalte. Oricare dintre destinatarii acelui e-mail este perfect îndreptățit să ignore mesajul nostru. Acesta a fost primul an în care am primit câteva reply-uri cel puțin interesante

  • un domn m-a anunțat că el nu s-a abonat niciodată la newsletter-ul nostru, ne va marca ca spam și că ne recomandă să ne băgăm urările în partea dorsală; la o scurtă verificare în MailChimp am aflat cu oarecare amuzament că se abonase cu mânuța lui cu câteva zile în urmă – procesul de abonare este double opt-in
  • alt suprem ofensat ne-a înjurat de decedații din partea mamei deoarece el lucrează de Crăciun, fiind paznic la un domeniu de vânătoare; pentru că suntem noi de vină, nu?
  • un client de religie nemenționată, probabil discipol al lui Zoroastru, ne-a scris că nu este recomandat să urăm în bloc tuturor ceea ce unii nu sărbătoresc.

Nu am idee dacă este o modă de data recentă să te simți ofensat de orice, dar devine enervant pentru noi ceilalți care am învățat să fim o idee mai toleranți în general. Așa că nu pot decât să vă urez a happy whatever doesn’t offend you.

Oh, wait, s-ar putea să îi supăr pe cei cărora nu le plac urările în alte limbi decât cea pe care le-a pus-o mumă-sa în gură. Eh, fuck you then!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *